A reklámipar is rég felfedezte magának a sportot és a sportolókat! Volt idő mikor egy színésznek reklámban szerepelnie is ciki és szentségtörés volt manapság sportolóval hitelesíteni a termékünket, vagy a szolgáltatást teljesen elfogadott és mindennapos. Persze aki figyeli a mai trendeket azt láthatja, hogy ma sokkal értékesebb egy nagyobb elérésű "senki", mint egy a maga területén akár kiemelkedőt és maradandót alkotó sportoló.
A reklámszakma óriási változáson ment át az elmúlt évtizedekben, így néhány 2009-2010 környékén készült, de ebbe a válogatásba bekerült reklámmal kapcsolatban lehet, hogy nem tűnünk teljesen igazságosnak. Illetve azt is vegyétek számításba, hogy egy minőségileg béna produkció esetében is volt az a pénz és igénytelenség amiért ez egy sportoló bevállalta. A legbénább reklámok végső sorrendjére szavazhattok a mai napon!
Görbicz Anita
Ne legyünk igazságtalanok, ez a reklám több mint 10 éves. Egy dolog a haj, ezeken utólag csak röhögünk, de hogy miért gondolta valaki, hogy jó poén egy NDK-s nénit betenni a csapat edzőjének, persze borzasztó hangalámondással az számunkra rejtély. A kreatívok itt nem sokat gondolkodtak, ez a reklám kb. 1000 mutációban készült el különböző brand-ekre, cserélhető arcokkal. Na erre mondja ma minden valamire való reklámszakember, hogy tök felesleges volt.
Kovács "Koko" István
Ez semmi mai darab, arra a borzalmas színű és szabású ing és a fekete répagatya azonnal emlékeztet. Kokó remek pályafutást tudhat magáénak a végén egy elég csúnya "bekarmolással", de mivel a nagy küzdőt a fél ország a szívébe zárta persze, hogy a televízióban és a reklámiparban kamatoztatta az arcát. Nem is volt ezzel sokáig gond, aztán néhány év után egyszerűen sok lett és szinte mindenben és mindehol ott volt. Ma már kicsit szolidabb és visszavett, de évekig benne volt nálunk a "TOP10 legidegesítőbb sportember a médiában" listában.
Kásás Tamás
Nem mai darab, de azért látható, hogy itt legalább a kreatív csapat próbált valamilyen gag cunamit felállítani, mint kreatív koncepciót. A riporter színész, ez látszik is, Kásással sincsen óriási gáz, csak hát a hangja. Mint valami robot, vagy földöntúli kísértet, aki visszajár még ijesztgetni. Egyébként ha ebben az időszakban keresgéltek a reklámok között akkor döbbentek rá, hogy Kásás mekkora óriási sztár is volt a maga idejében!
Baji Balázs
Ez egy friss anyag, őszintén többet várnánk tőle. Így viszont még borzalmasabb. Bajit elvileg azért érdemes használni reklámban mert talán még beszélni is tud, de itt csak nyámmog. Az egész reklám egy gagyi, teljesen felesleges, minőségileg kritikán aluli. Nincsen ötlet, nincsen koncepció, bármely reklámmodell helyettesítheti a főszereplőt. Ha ezért fizetett is a Cerbona akkor nem csodálkozunk, hogy évek óta csődbiztos irányítja. Emberek, mi ilyen hajat vágnánk megkergetnének a vendégek!
Király Gábor
Bocs srácok, de tényleg ez a legalja! Szerintünk a TV Shop reklámok a szakma legmélyebb bugyraiba kalauzolnak gyanútlan TV nézőket. Nem csak a szar, hazug és ismétlődő marketing szöveg, vagy a full kamu ígéretek (10 perc, hagyjuk már) hanem a hitelesítő emberek, így Király Gábor nevével kikreatívkodott KIRÁLY áthallás! Borzalom. Gabi, miért? Miért?